ääh.. mikä voi olla ärsyttävämpää, kuin ei saa nukutuksi
yöllä vaikka kuin väsyttää ja olis mahdollisuutta.
Mutta ei ei pysty ku käy niin kipeää =|
Nooh.. valvoin sit koko yön enkä menny aamulla kouluun
ku väsytti niin perkeleesti, että nukuin vähän väliä päivällä,
mutta sit heräsin ylös kokonaan kolmen aikoihin ja
ilmoittelin rakkaalleni että olisko hän minun kans,
kun olen itsekkin vielä isännällä..
Noo.. sieltähän se käppäili sitten hetken päästä meille =) 
Tais olla vähän unista porukkaa koko päivän etten sanois..
Ja yhtäkkiä mulla tuli päähän että tahon värjätä taas hiuksiani..
 ilmottelin että jos olis halukkaita käyttämään.. niin toki oli =)
jaaa mie sain värinpoiston, sekä jäätelö kakun jota en kuitenkaan
muistanut syödä kun mentiin takaisin kotia..

Niih.. ja muurr.. minun piti tänään lähteä äitille,
vaikken olis ees tahtonut.. tai koska tahtoisin.
No itseasiassa perjantaina, jos kultaseni pääse mukaani (:

tooooooooossuli hmmpm.. <3333<3 oi että,
oolen onnellisin neiti minulla on sinut rakkaus <3

Noonni, nyt on hiuksiakin värjäilty ja vieläkin
näihin jäi piiikkuisen oranssia, perkeleenperkele.
no eipä se haittaa olen tyytyväinen näihin kyllä jo nyt (: