Vissiin oli jotain uni velkoja edellis yötä, ku sen jälkee ku nukhahdin.
Niin en ole herännyt 6.30 ku herätys kello on soinu.
Äiti kävi herättelemässä puol 8 ja olin kuulemma
aikansa saanu ravistella minua, enne ku olin mitää reagoinut.
Kerkesin muuten, ihan hyvin vaikka jäiki meikkaamatta..
kerkesin sentää meikki voiteen lykätätä tähän naamatauluuni..
Oi, tänää oli yhteiskuntaopin koekkin, mihin ei tullu luettua..
ja se meni itseasiassa ööh.. paremmin kuin luulinkaan x)
Ai niin.. ja sussukin onnitteli minua(meitä <3), oikeen halin keran =D
ja pahoitteli kun ei voinut sinulle toivotella onnea myös =D

oi oon kerran lukenu köksän kokeen alueenkin läpi..
hmmps, ja koe huomen aamulla.. niin ja huomenna
pitäs jaksaa jotai teatteri esitystäkin mennä kattelemaan O.o

voi että, ihminen voi olla sitten läheisriippuvainen..
varsinkin ku toinen on ensin viikon pitäny lähellään yms.
niin yhtäkkiä pitäski muka olla ilman =| hullua, etten sanoooois..